7 věcí, které se stane tělu, jestli jíte příliš mnoho bílkovin

bílkoviny
7 věcí, které se stane tělu, jestli jíte příliš mnoho bílkovin

Proteiny jsou stavebními kameny našeho těla. To znamená, že ovlivňují nejen naše svaly, ale jsou také potřebné k provádění každodenních funkcí těla. Snažíme se udržet zdraví a fit, ale někdy jdeme přes palubu a zapomeneme na linii. Nad rámec či méně nás může poškodit stejně. Pokud jste v poslední době „přetěžovali“ svůj talíř bílkovinami, možná jste začali cítit několik změn ve vašem těle.

Důležitou poznámkou je, že RDA (doporučená dietní dávka) bílkovin je 0,8 gramu na tělesnou hmotnost. Dokonce, i když to zaokrouhlujeme na 1 gram na kilogram, nevyžadujeme denně více než 50-60 gramů bílkovin. Za druhé, naše tělo nerozkládá více než 30 gramů bílkovin. Pokud se tedy pokoušíte jíst 50 g bílkovin nebo více naráz, vaše tělo bílkoviny nepotřebuje a prostě je odhodí. Co se stane, když budete jíst příliš mnoho bílkovin? Zjistíme:

Zubní problémy

To je běžný problém pro ty, kteří jsou na keto dietě nebo atkins dietě. Vzhledem k tomu, že balení jídla s velkou částí bílkovin a menší částí sacharidů a tuků, jejich tělo začne používat stávající tuk v těle jako palivo k uvolnění. Výsledkem je, že toto palivo vytváří ketony, které mohou vážně ovlivnit váš dech.

Změny nálady

Jeden z klasických příznaků nadměrné konzumace bílkovin jsou výkyvy nálad. V naší neustálé snaze konzumovat bílkoviny často začínáme vypouštět sacharidy. To je také proto, že bílkoviny mají pocit, u kterého se delší dobu cítí plnější. Sacharidy konvertují na glukózu, která produkuje energii v našem těle. Pokud není produkována žádná energie, naše mysl začne vysílat strach.

Přibývání na váze

Docela v rozporu od všeobecného přesvědčení, jestliže jíte příliš mnoho bílkovin, může to ovlivnit váš pas. Ti, kteří mají talíř s nadbytečnými bílkovinami, často mají živočišné bílkoviny a koktejly. Živočišné bílkoviny jsou extrémně výživné, ale přinášejí zbytečný tuk, s kterým musíme opatrně zacházet. Proteinové koktejly na druhé straně obsahují sladké kalorie, aby byly chutnější.

Pokud jste v práci a musíte číst stejný řádek desetkrát, ne proto, že jste rozptýlení, ale proto, že se vaše mysl stále unavuje a ztrácí zájem, může to být způsobeno extra bílkovinami ve vaší stravě. Zatímco bílkovina má udržovat energii, hraje si také s naším zdravím. Je to kvůli malému množství sacharidů a většímu množství bílkovin. Do vašeho mozku přijde signalizace o nedostatku energie, a proto vás únava povede k pocitu únavy po celou dobu.

Hlad

Hlad a hněv se objevují, pokud se pokoušíte o proteinové svačiny k uspokojení potřeby hladu. Když vaše tělo potřebuje jídlo, požádá o sacharidy, tuky, vlákninu, bílkoviny, vitamíny a minerály. Pokud byste v takovém okamžiku poskytli jen bílkoviny, skončí to hladem, nejsou-li splněny potřeby svého těla.

Zažívací problémy

Ukázalo se, že jíst příliš mnoho bílkovin může také znamenat problémy. Méně vlákniny a více bílkovin ve vaší stravě může způsobit, že se cítíte vážně těžce. Zatímco se možná nebudete cítit hladní, pocit lehkosti se zhorší tím, že se cítíte po celou dobu nafouknutí.

Nadměrná žízeň

Protože vaše ledviny pracují příliš tvrdě na odstranění přebytečných bílkovin, které konzumujete, začne tělo dehydratovat. Pokud jste spalovali více vody než obvykle, je pravděpodobné, že to může být kvůli tomu.

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit