Možnosti zdravějších nápojů ve Starbucksu, mimo černou kávu a čaje

Starbucks
Možnosti zdravějších nápojů ve Starbucksu, mimo černou kávu a čaje

Často se doporučuje lidem, aby hledali Starbucks, když jsou venku a touží po občerstvení nebo pití - dokonce i lidi, kteří nepijí kávu. Řetěz nabízí spoustu výživných momentek, jako jsou ořechy, dýňová semena, kadeřávku, čerstvé banány a popcorn. Starbucks podává slušný výběr zdravých nápojů. Nemyslíme jenom černou kávu a čaj. Naše tipy z nabídek jsou (včetně některých, které jsou přirozeně bez kofeinu) na základě kalorií, obsahu cukru a složek:

Pokud máte chuť na šťávu

Objednávejte Evolution Fresh. Tato džusová značka, kterou vlastní Starbucks, je dostupná i v jiných obchodech. Zatímco Starbucks nemá kompletní řadu, existuje jedna pravidelně nabízená možnost, kterou doporučuji: Sweet Greens and Lemon. Směs je jako tekutý salát, s celerem, jablkem, okurkou, špenátem, římským salátem, kadeřávkem, limetkou, citronem a petrželkou. Celá láhev o objemu 16 uncí poskytuje 100 kalorií, denní hodnota je 32% draslíku, 16% vitamínu A a 12% vitamínu C.

Pokud toužíte po kofeinu

Objednávejte “velkou“ caffè latte s mandlovým mlékem (ledovým nebo horkým). Ledová verze má pouhých 50 kalorií z 5 gramů sacharidů, 3 gramy tuku a 1 gram bílkovin. Poskytuje denní hodnotu 25% vápníku a 8% vitamínu A s rozumnými 75 mg kofeinu. Horká verze obsahuje stejné množství kofeinu a 80 kalorií. Poskytuje 7 gramů sacharidu, 5 gramů tuku a 2 gramy bílkovin. Láhev o objemu 80 kalorií má denní hodnotu 35% vápníku a 10% vitamínu A.

Pokud máte chuť na čokoládu

Požádejte o horké kakao vyrobené z kokosového mléka. Má to pouhých „žádný bič“ 210 kalorií –Není to špatné vzhledem k tomu, že dostanete svou čokoládu spolu s denní hodnotou 25% vápníku, 20% železa, 10% vitaminu A a 12% vlákniny. Mějte na paměti, že to není nízkosacharidová strava. Kakao obsahuje 28 gramů cukru, což je asi 7 vysokých čajových lžiček. Je to víc, než doporučená denní dávka. Jinými slovy, udělejte to občas.

Pokud chcete něco příjemného

Můžete zkusit jablečný džus. Zatímco celé jablko je lepší volbou, ovšem na podzim se můžete spolehnout na denní příjem ovoce. Vyrobeno ze 100% lisovaného jablečného džusu (nikoliv z koncentrátu) a bez přídavku cukru. Můžete posypat malou skořicí a muškátovým oříškem. Džus je bez kofeinu a má 120 kalorií.

Pokud hledáte něco k zahnání žízně

Vezměte si minerální vodu San Pellegrino. Minerální voda je lepší pro vaše trávicí ústrojí (bubliny mohou způsobit nadýmání). San Pellegrino poskytuje bublinky s 0 kaloriemi, pouze 20 miligramů sodíků v láhvi o objemu 16 uncí. Nápoj neobsahuje nic umělého.

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit